6. DÍL HGD, SOUNDTRACK...

06.01.2013 22:44

Takže máme tu 6. díl Hong Gil Donga. Konečně co? :-) 5. byl narychlo před vánocema a ani u něj neni korektura, tak doufám, že tam nebylo moc chyb :D Pak jsem byla u babičky na Slovensku a překládat jsem nemohla, takže tenhle díl je zase trošku později. Doufám, že se moc nezlobíte? ^,^

Chtěla jsem se zeptat, chtěli byste, abych na uložto nahrála soundtrack z Gil Donga? Je tam pár celkem pěkných písniček, hlavně u lehce romantické scény, která čeká v tomhle díle ;-) (Kdyžtak napište do shoutu, nebo komentářů u HGD :)

No musim říct, že Gil Donga upřímě lituju. Mám pocit, že se mu to pořád sere. Už aby tam bylo to z prvního dílu na začátku :D

A nakonec, udělala jsem nový design, teda upravila jsem původní, poměrně nudnou webnode šablonu a trochu si ji přizpůsobila. Líbí se vám? Ty hvězdičky v menu mi teda trošku ujeli, ale už se mi nechtěli upravovat :D Možná se k nim někdy vrátim...